پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : ملت ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه ای بی بدیل از وحدت رقم می زند

رئیس سازمان حج و زیارت : ملت ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه ای بی بدیل از وحدت رقم می زند
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : ملت ایران به طور قطع باحضور متراکم و یکپارچه در یوم الله 22 بهمن، بار دیگر حماسه ای بی بدیلی از وحدت و همدلی، اطاعت از رهبری و تکریم بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی رقم به نمایش می گذارد.
علی رضا رشیدیان در پیامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن ضمن تبریک این ایام تصریح کرد : این ایام تبلور استقامت ، پایمردی و همدلی ملت در اعتلای ارزشهای دینی و ملی تحت زعامت رهبری فرزانه است .

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
22 بهمن مطلع بهار انقلاب است، آنجا که ایمان وعمل صالح بهم پیوست و ملتی با همه تفاوت ها در نژادو قوم و آیین ؛ امت واحده و مصداق واقعی آیه « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» شدند و موهبت آن؛ تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی گردید.
این زمان؛ تبلور استقامت ، پایمردی و همدلی ملت در اعتلای ارزشهای دینی و ملی تحت زعامت رهبری فرزانه است که در تک تک مردان و زنان ، جوانان و پیران پهندشت ایران زمین تجلی یافت و تا امروز که بیش از چهار دهه از آن روزهای پرافتخار می گذرد ، همچنان تداوم دارد.
امروز ایران اسلامی در سالگرد چهل و یکمین بهار آزادی خود، همچنان به همت مردمان آزاده اش مسیر عزت و افتخار و پیشرفت می پیماید و الگویی شایسته برای آزادگان جهان و ملت های تشنه رهایی است.
22 بهمن امسال در دل خود نکوداشت دیگری هم دارد؛ اربعین مردی که با خلوص و عشق سوزان به مام میهن و مردم و دینش، آنچه در چنته داشت به نیت قرب الی الله و حب ولایی وقف سربلندی ملت ایران و اقتدار نظام اسلامی کرد.
اینک در پیوند سالگرد انقلاب و اربعین سرداری که پیام آزادی، پیک امید، نشانه استقامت و حیاتش عامل همبستگی امت اسلامی بود باید اتحاد ،صلابت و محبت را قوت بخشید.
به طور قطع باحضور متراکم و یکپارچه ملت ایران درصحنه یوم الله 22 بهمن ،بار دیگر حماسه ای بی بدیلی از وحدت و همدلی، اطاعت از رهبری و تکریم بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی رقم خواهد خورد تا این حضور ماندگار، پاسداشت خون این سردار رشید و صدها مرد و زن آزاده ای باشد که برای حفظ این سرزمین و نظام همه داشته های شان را در طبق اخلاص ،هدیه راه آزادگی ،استقلال ، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی کردند.
اینجانب و خادمان شما در سازمان حج و زیارت در کنار ملت سربلند و عزتمندی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور می یابیم و ضمن بیعت مجدد با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با آرمان های شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق می کنیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.