پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج وزیارت:

فرآیند ثبت نام حج تمتع به صورت غیر حضوری انجام می شود

فرآیند ثبت نام حج تمتع به صورت غیر حضوری انجام می شود
سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از غیر حضوری بودن فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ خبرداد و تاکید کرد: ثبت نام در کاروان ها بنابر اطلاعیه سازمان حج و زیارت انجام می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ اکبر رضایی با بیان این مطلب افزود: فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ شامل؛ انتخاب کاروان ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد.
وی افزود: برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت نام برداشته شده است و زائران می توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه نمایند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

**اطلاعيه ثبت‌نام زائران در کاروانهای حج تمتع 99 روز سه شنبه منتشر می شود
وی تصریح کرد: اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام زائران در کاروان های حج تمتع 99 سه شنبه ششم اسفند ماه منتشر می شود. در این در اطلاعیه اولویت های تشرف و اولویت های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت نام در کاروانها، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و واگذاری قبوض درج شده است.
رضایی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع 99 می توانند با مطالعه کامل اطلاعیه ، از روز نهم اسفند ماه مبادرت به نام نویسی در کاروانها کنند، گفت: اطلاعات مرتبط با کاروان ها پیش از آغاز فرآیند نام نویسی قابل رویت و در دسترس زائرین خواهد بود.
وی تاکید کرد:پیش نیاز نام نویسی در کاروانهای حج تمتع سال آِینده، بروز رسانی و تکمیل اطلاعات در سامانه https://reserve.haj.ir است، بنابراین دارندگان قبوض ودیعه گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، در زمان باقی مانده این مهم را انجام دهند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.