پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نقل و انتقال اسناد فاقد اولویت حج و عمره تا پایان فروردین متوقف شد

نقل و انتقال اسناد فاقد اولویت حج و عمره تا پایان فروردین متوقف شد
سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از اعمال محدودیت های نقل و انتقال اسناد فاقد اولویت حج تمتع و عمره خبر داد و گفت: توقف نقل و انتقال تا پایان فروردین سال 99 خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی اظهار کرد: این توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش میزان مراجعات و ترددهای غیر ضروری انجام شده است.

وی افزود : اسنادی دارای اولویت شناخته می شوند و قابل نقل و انتقال تا پایان فروردین ماه سال 99 هستند که تاریخ ودیعه گذاری آنان تا 15 اردیبهشت ماه سال 1386 باشد؛ پس از فروردین ماه سال 1399 نیز کلیه اسناد مطابق روال گذشته و براساس دستورالعمل های صادره قابل نقل و انتقال است.

وی با تاکید بر اینکه برای نقل و انتقال نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر حج و زیارت نیست، گفت: طبق دستورالمعلهای قبلی سازمان، متعاملین باید بومی و ساکن در استان باشند که بر همین اساس دفاتر زیارتی مراتب را بررسی و اقدام خواهند کرد.

وی باتاکید بر اینکه متقاضیان نقل و انتقال اسناد دارای اولویت ذکر شده فقط باید با دفاتر زیارتی مرتبط باشند، تاکید کرد: در این ایام مراجعه متعاملین به حج و زیارت استان ضرورتی نداشته و پس از انجام مراحل مربوطه و تأیید، صدور معرفی نامه های «دفاتر اسناد رسمی» و «بانک عامل» از طریق نماینده دفتر زیارتی انجام خواهد شد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.