پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان حج وزیارت منصوب شد

سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان حج وزیارت منصوب شد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت طی حکمی مهدی حیدری را به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ قربان میرزایی در این حکم با اشاره به تعهد،تخصص،توانمندی و شایستگی حیدری، برای وی آرزوی موفقیت کرد.
پیش از این سجاد جوکار در این جایگاه قرار داشت.
متن کامل این حکم به شرح زیر می باشد:
جناب آقای مهدی حیدری نظر به تعهد،تخصص،توانمندی و شایستگی جنابعالی ،به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی منصوب می شوید.
مقتضی است با ارتقا سطح تعامل و هماهنگی با واحدهای مختلف سازمان،عدالت در اجرای مقررات اداری و استخدامی ، ارتقای سطح منابع انسانی ،ایجاد زمینه رشد معنوی و دانش و تخصص و مهارت های کارکنان و ارائه و اجرای راهکارهای مناسب برای خدمت رسانی به کلیه کارکنان سازمان حج و زیارت را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده تا انشاالله شاهد سازمان پویا ،چابک و منعطف باشیم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فدا)و توجه به منویات مقام معظم رهبری و با بکارگیری تمام استعداد و توان خود توام با هماهنگی و همکاری و همدلی با کلیه حوزه ها و سایر دستگاههای مرتبط در پیشبرد اهداف موفق و موید باشید.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.