پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت آغاز سال 1399

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت آغاز سال 1399
علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با انتشار پیامی به مناسبت آغاز سال 1399 هجری شمسی، این ایام را تبریک گفت و تاکید کرد : ارتقا کیفیت خدمات توام با برخوردی گرم، گیرا، مهربانانه و متواضعانه در مواجهه با زائران مبنای خدمتی شایسته و درخور و در راستای شعار سال در سازمان خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛متن کامل پیام رییس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:

ساقیا آمدن عید مبارک بادت/ وان مواعید که کردی مرواد از یادت

تغییر و نو شدن در هستی نشانی و آیه ای از آیات ربانی است و اینک با نوروزی دیگر این تغییر و تلون آغاز می شود و فرصت شکر و ستایش ذات احدیت را بهره ما می نماید و شکوه دلپذیر نوبه نو شدن را در سویدای دل عبد صالح به ایمانی عمیق مبدل می کند.
سپاس بی کران رب ودود ، خداوند عالمیان را که بهاری دیگر را در جایگاه خدمت به زائران حریمش و اعتاب مقدسه بر ما ارزانی داشت تا دعای صبح و شام ما در خدمت و تلاش برای جامه عمل پوشاندن به حاجت حاجتمندان زیارت خانه اش و حریم امن نبوی و زائران اعتاب مقدسه اجابت شود.
اینک در آغاز روزی نو افتخار آن دارم تا با همدلی وهمگامی شما همكاران خدوم و صبور در سازمان و نیز کارگزاران زیارتی نیک اندیش و نیک رفتار، دومین بهار را آغاز کنم ، هر چند سالی که گذشت برای کارگزاران، زمانی سخت بود اما اينك در بهاری نو در کنار هم و دست در دست یکدیگر، ره به فردايی اميد بخش می پیماییم تا به این خدمتگزاری خالصانه و صادقانه ، مردم را ارج نهیم و آرزوی زیاراتشان را محقق نماییم .
اینجانب هم تلاش شما را در این میدان خدمت قدر می نهم و امید است در سال نو با عنایت حق تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت با عبور از بحران و بیم بیماری کرونا ، ارتقا کیفیت و کمیت خدمت به زائران مان را معیار نهاده و در این مسیر چون گذشته و حتی بیش از آن همه توان خود را به میانه میدان آورید.
باید تلاش کنیم در سالی که مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نام نهاده اند ، هر یک سهم خود را در هر جایگاه و مسئولیتی هستیم در روند رو به رشد و توسعه کشور به بهترین نحو ایفا نماییم و این تلاش در هر عرصه ای از تولید یک کالا تا ارائه یک خدمت می تواند ظهور و بروز داشته باشد.
در این میان آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ارتقا کیفیت خدمات توام با برخوردی گرم، گیرا، مهربانانه و متواضعانه در مواجهه با زائران مان خود خدمتی شایسته و درخور و در راستای شعار سال خواهد بود.
اما در این میان باید پاسداشت همدلی و همراهی زائران و حجاج سرزمین مان را که نمادی از مهرورزی بودند و تصویری زیبا از ارزش های اخلاقی ایرانیان در سال گذشته در بحران ها خلق کردند آنگاه که به هنگام سیل و بحران ها در همراهی و همدلی با سایر گروه های مردمی و کارگزاران زیارتی و پرسنل سازمان حج هزینه سوغات و ولیمه ها را به سیلزدگان هدیه کردند تا مهر تاییدی باشد بر حج مقبول و سعی مشکورشان.
در پایان ارج می نهم تلاش مدیران ، معاونان و همکارانم را در سازمان که در مسیر این خدمت گاه ماهها از خانه و خانواده دور بوده اما با صبوری ومهر تمام و به دور از خستگی در مسئولیت خود خدمت می کنند.
اما نباید فراموش کرد خانواده های محترم همکارانم را که با صبوری و عشق آنان را در این خدمت رسانی همراهی می کنند تا به دور از دغدغه فکری خانه و خانواده انجام وظیفه نمایند.
باشد تا سال پیش رو نیک ترین روزگار و پر مهرترین زمان و بیشتر همدلی را در کنار ملت سربلند ایران زمین در سایه توجهات حضرت ولی عصرحضرت مهدی (عج) تجربه کنیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.