رئیس سازمان حج و زیارت با انتشار پیامی به مناسبت 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی این زمان را فرصتی برای احیای ارزش ها و یادآوری اهداف بنیادین انقلاب عنوان کرد.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت: 12 فروردین فرصتی برای احیای ارزشها و یادآوری اهداف بنیادین انقلاب است

  • 12 فروردین 1399
  • 16:02
  • RSS
  • 0 دیدگاه
  • 1454 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت: 12 فروردین فرصتی برای احیای ارزشها و یادآوری اهداف بنیادین انقلاب است

رئیس سازمان حج و زیارت با انتشار پیامی به مناسبت 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی این زمان را فرصتی برای احیای ارزش ها و یادآوری اهداف بنیادین انقلاب عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ علی رضا رشیدیان در این پیام با تبریک این روز  تصریح کرد : این زمان عید بزرگ ملت برای استقرار حاکمیت جمهوری اسلامی و تحقق شعار پایه ای نظام یعنی استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی به رای قاطع مردم است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است :
12  فروردین، عید بزرگ ملت ایران برای استقرار حاکمیت جمهوری اسلامی و تحقق شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است که به خواست و رای قاطع مردم محقق شد.
 این تاریخ سالروز رویش و بالندگی این ملت تا بی نهایت است، مردمان سرافراز و مقاومی که به آزادی ، استقلال ، عدالت و پیشرفت به عنوان اصول پایه ای این نظام قاطعانه «رای آری» دادند.
 12  فروردین ماه سال 58 آغاز نظام مبتنی بر استقلال طلبی ، آزادگی و جمهوری خواهی این ملت در سایه اتحاد ، انسجام و ایمان راسخ شان است که اینک در طول 40 و اندی سال در مسیری پرفراز و نشیب در برابر همه سختی ها و شدائد ، دشمنی ها و کینه توزی ها ، توطئه ها و تحریم ها  ایستاده اند.
 طی این راه تا رسیدن به مقصد و هدف همچنان نیازمند صبر ، استقامت و تذکر است و این زمان فرصتی است تا اهداف بنیادین نظام جمهوری اسلامیمان یادآوری و مسیر طی شده بازنگری شود و اگر در طی مسیر به سوی آن اهداف درپی مشکلات بیرونی غفلتی و انحرافی در این اهداف روی داده ، آن را اصلاح کرده و در مسیر و هدف اصلی نظام قرار گرفته و گام برداریم.
اینک باید در سالگرد روز ملی جمهوری اسلامی روزی که به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ایام الله است برای احیای اهداف و ارزشهای بنیادین این انقلاب که چه بسیارخونهای جوانان غیور این سرزمین به پای آن ریخته شده، تلاش کنیم .
اینجانب به عنوان خادم کوچک شما ملت بزرگ در سازمان حج و زیارت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این حماسه جاوید تاریخ ایران زمین و مشارکت و حضور مقتدرانه ملت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
امید است چون همیشه این روزهای بحرانی و سخت را در سایه همدلی و همراهی های همه جانبه که ویژگی برجسته ملت ایران است پشت سر گذاشته و در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده در سایه لطف الهی و توصیه‌های قافله سالار این نظام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تدابیر ویژه دولت خدمتگزار آنگونه که رضای خداوند متعال و شأن مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی است در راستای تحقق شعار سال و در مسیر پیشرفت ، توسعه و اعتلای این سرزمین و رفاه مردمان آن گام برداریم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.