پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تو را من چشم در راهم

تو را من چشم در راهم
تو را من چشم در راهم اما نه فقط شباهنگام که هر لحظه و ثانیه اما میلادت اشتیاقت و انتظارم را مضاعف می کند.
تو را می شناسم از ابد تا ازل ، از آغاز تا پایان و در کوچه های انتظارت قدم می زنم و چشم به راه توام ای تجلی مهر خدا بر زمین ، یا حجت االله علی خلقه تا عطر حضورت جهان را پر کند .
تو را با اسما الله می شناسم ای جلوه جمال نبوی ، آیینه صفات الهی، اعجاز و تصنیف زیبای خداوندی و ای بهار منتظران.
ای سوار سبزپوش آرزوهای انسان و انسانیت، انتظار تو را می کشم آنگاه که رو به مقدس ترین جایگاه ارض خاکی؛ بکه المبارکه می ایستی و طنین پرصلابت نوای روحانی ات در گستره هستی می پیچد: «این منم وارث آدم ، یادگار پیامبران ، گزیده نوح ، خلاصه ابراهیم و عصاره محمد (ص) ، مرا اجابت کنید شما را از همه چیز آگاه می کنم و..»
اینک همه ما منتظرانیم تا عالم به عطر گل نرگس معطر شود همو که رسالت پیامبران از آدم تا خاتم را و از تورات ، انجبیل و زبور تا قرآن بار دیگر با نوای روحانی اش بر عالمیان پرده در می شود.
آری انتظار تو وعده همه پیامبران است و اینک همه انسان ها از هر کیش و آیینی ، هر رنگ و نژادی با هر زبانی تو را می خوانند، چه فرقی می کند تو را به چه نام و آیینی بخوانند؛ می خواهد ویشنو باشد یا منصور ،سوشیانت یا ماشیح، مهدی یا موعود، مهم آن است که آرزوی دیرینه همه مردمان در همه اعصاری.
تو که با گامهای استوار بساط ظلم و جور را بر می چینی و رهایی و آزادی را برای انسان به ارمغان می آوری و فصل سبز عدل و داد را بر کره خاکی می گستری ودلها را با مهر و محبت پیوندی عمیق و دوباره می دهی و بهاری ترین فصل تاریخ را برای علم و اندیشه انسانی رقم می زنی آنجا که گویند علم اگر 27 حرف بود تا زمان ظهور قائم آل محمد (ص) فقط دو حرف آن تجلی می یابد و بقیه با حضور پرنور برهان و خلف صالح خدا بر انسان روشنی می گیرد و پیشرفت و رفاه را بر آدمیان رقم می زند.
آری ما منتظر و دلخوشیم به فردایی بهتر آن هنگام که صدای بلال از ماذنه ها بر می خیزد و عطر مهربانی و همدردی، محبت و انسانیت و کمک به سایرین بر ذره ذره اجزا این کره خاکی و انسانها حاکم می شود.
آری منتظرانیم نه به تقوای پرهیزو انتظاری مفعلانه بلکه به تقوای ستیز و حرکتی پویا و منطبق برانتظار و خواست امام عصر(عج) از ما، تا مدینه فاضله را شکل داده و حیات طیبه را رقم زنیم و منتظران واقعی شویم .
آیینه شو بعد جمال پرنیان طلب جاروب به خانه زن، بعد میهمان طلب
آری تو می آیی و جهان را با زمزمه روح بخش محبتت نوازش می کنی و چشمه های عاطفه را جاری می سازی اما پیش و بیش از آن ما باید شایسته این حضور و مهر تو گردیم و این جز به قلبهای سرشار از عشق به انسان ، چشمان شسته شده از کدورت ها و غبار بی تفاوتی ها ، لبهای معطر شده از نام و یاد خدا و دستان پر مهر که محبت را نثار دیگران می کند، نمی شود.
باید منتظر واقعی شد و در خیر و خیر خواهی و خیر اندیشی ، نیک کرداری و نیک گفتاری هماره پیشقدم بود و هر آنچه شادی را بر آن حضرت هدیه می کند ،پیشه خود ساخت.
اینک در این انتظار ظهور، صبح میلاد دیگری از نور موعود را به سمت ظهورت نماز می گذاریم و به دعای فرج قنوت می خوانیم ، باشد؛ تا صبح صادق تجلی حجت الله بر زمین را جشن گیریم .
باشد تا همه ما از منتظران واقعی قائم آل محمد (ص) مهدی موعود (عج) باشیم و این زمان فرصتی برای شناخت امام زمان مان حضرت صاحب الامر حضرت مهدی (عج) باشد.
ولادت قائم آل محمد حضرت صاحب الزمان (عج ) بر همه منتظران ظهور موعود مبارک باد؛ باشد خداوند بقیه غیبتش را بر ما ببخشاید و ظهورش را در حیات ما قرار دهد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.