پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

استقبال گسترده زائران از کلاس آموزش تاریخ و اماکن متبرکه

استقبال گسترده زائران از کلاس آموزش تاریخ و اماکن متبرکه
مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به آغاز جلسات آموزشی زائران حج 99 از دهم اردیبهشت ماه از استقبال زائران از کلاس آموزشی آشنایی با تاریخ و اماکن مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به آغاز برنامه‌های آموزش زائران حج 99 گفت: جلسات آموزشی زائران حج 99 از 10 اردیبهشت ماه به صورت آنلاین آغاز شد که کلاس‌های آموزشی آشنایی با تاریخ و اماکن مکه مکرمه و مدینه منوره روز گذشته از سوی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری برگزار و با استقبال گسترده زائران روبه‌رو شد.

وی افزود: این جلسه که با تدریس یکی از اساتید حوزه روز گذشته از ساعت 17 تا 18 عصر برگزار شد، بیش از چهار هزار کد که هرکدام نماینده یک خانواده از زائران هستند، برنامه را به‌صورت آنلاین مشاهده و بیش از 20 هزار زائر در زمان برگزاری کلاس از سامانه زائر بازدید کردند.

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: استاد حوزه علمیه در این جلسه به اهمیت و جایگاه شهر مدینه پرداخت و با انتشار تصاویری از اماکن مختلف این شهر مقدس، مباحثی در خصوص آشنایی با تاریخ و اهمیت شهر مدینه النبی (ص) را برای زائران بیان کرد. ازجمله قابلیت‌های این کلاس امکان پرسش و پاسخ آنلاین بود که زائران از این برنامه استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی یادآور شد: تمامی کلاس‌های برگزارشده در سامانه آموزش مجازی زائر ضبط و ذخیره می‌شود تا اگر زائری در زمان وقت تعیین‌شده نتوانست در این مباحث شرکت کند، پس از پایان جلسه بتواند از فایل ذخیره‌شده آن استفاده نماید.

گفتنی است، کلاس‌های آنلاین زائران حج تمتع 99 از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت آغازشده و زائران می‌توانند جهت اطلاع از برنامه هفتگی کلاس‌ها و همچنین شرکت در آن‌ها به سامانه آموزش مجازی زائر به نشانی http://zaer.hajj.ir مراجعه کنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.