پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

1000 زائر البرزی امسال به حج تمتع مشرف خواهند شد

1000 زائر البرزی امسال به حج تمتع مشرف خواهند شد
مدیر حج و زیارت استان البرز از اعزام 1000 نفر از همشهریان ولایتمدار استان البرز به حج تمتع خبرداد .
به گزارش حج نیوز ، سید مرتضی حسینی مدیریت حج و زیارت استان البرز گفت: یکهزار نفر زائر از استان البرز یه سرزمین وحی اعزام می شوند .این تعداد، عوامل کاروان ها  را نیز شامل می شود که بطور تفکیکی 964 زائر  و 36 عوامل خدمتگزاردر قالب 8 کاروان از تاریخ 26 شهریور  ماه سالجاری ایران اسلامی را از طریق فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران به قصد انجام اعمال سراسر معنوی حج تمتع ترک خواهند کرد.
حسینی اذعان داشت:اولین گروه از حاجیان البرزی با ظرفیت 95 نفر در ساعت 2:10 بامداد روز 26 شهریور از طریق شرکت هوائی ایران ایر راهی سرزمین وحی خواهند شد و آخرین  پرواز زائرین حج تمتع استان البرز نیز در تاریخ  سوم مهرماه 92 انجام خواهد گرفت.
مدیر حج و زیارت استان البرز حج تمتع را از جمله واجبات مهم و پر رمز و راز دین مبین اسلام دانست و اظهارداشت: برای زیارت تمتع شرایط و مناسک ویژه ای وجود دارد به همین منظور این مدیریت هرساله اقدام به برگزاری دوره های آموزشی از قبیل اردوی جامع آموزشی  و همایش متمرکز زائرین می نماید که در طی این دوره ها زائرین با اعمال نمادین مناسک حج تمتع آشنا می شوند.
وی تصریح کرد: در این میادین آموزشی زائرین با مباحث بهداشت فردی و جمعی، مسائل امنیتی ومناسک اجرائی به منظور آمادگی برای ورود به کشور عربستان آشنا می شوند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.