پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سامانه نقل و انتقال فیش حج تمتع باز است/ادامه نام نویسی در کاروان ها منوط به خالی شدن ظرفیت استانی

  • 14 اسفند 1401
  • 19:03
  • RSS
  • 0 دیدگاه
  • 4335 بازدید
  • Article Rating
سامانه نقل و انتقال فیش حج تمتع باز است/ادامه نام نویسی در کاروان ها  منوط به خالی شدن ظرفیت استانی
معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت در خصوص سامانه نقل و انتقال فیش حج تمتع و همچنین روند نام نویسی در کاروان ها توضیحاتی را ارایه داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای اکبر رضایی در خصوص پرسش متقاضیان مبنی بر فعالیت سامانه نقل و انتقال گفت: سامانه نقل و انتقال همانند گذشته به فعالیت ادامه می دهد.
وی افزود: متقاضیان می توانند به آدرس https://tasharof.haj.ir مراجعه و کار نقل و انتقال را بدون حضور واسطه ها انجام دهند.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره نام نویسی در کاروان های حج تمتع 1402 نیز اظهار کرد: نام نویسی از ساعت 10 صبح روز دهم اسفند ماه آغاز شده و اولویت های اول و دوم نام نویسی کرده اند.
وی افزود: اولویت اول شامل افرادی که در کاروانهای حج سال 1399 نام‌نویسی نموده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند و اولویت دوم کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 29 اسفند ماه 1385 می باشند.
رضایی با بیان اینکه پیش تر سایر اولویت ها نیز برای ذخیره نام نویسی در کاروان ها، اعلام شده بود گفت: با توجه به استقبال کم نظیر مشمولان تشرف به حج تمتع 1402 در اولویت های اول و دوم و تکمیل ظرفیت کاروان های اعلامی حج 1402 ، ثبت نام برای اولویت های سوم و چهارم فعلا انجام نمی شود.
وی در خصوص نام نویسی سایر متقاضیان تصریح کرد: پس از بررسی شرایط استانها اگر در استانی اعلام اولویت جدید باشد، فراخوان در همان استان صورت می گیرد تا سایر مشمولان نیز از نام نویسی در کاروان ها بهره مند شوند.


برچسب ها : حج تمتع 1402
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.