پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و استاندار لرستان؛ تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به ضیوف الرحمان

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و استاندار لرستان؛ تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به ضیوف الرحمان
رئیس سازمان حج و زیارت و استاندار لرستان با یکدیگر دیدار و در خصوص خدمت رسانی مطلوب به زائران حج تمتع امسال،زائران عمره و اعتاب مقدسه گفتگو و رایزنی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت امروز یکشنبه میزبان آقای فرهاد زیویار استاندار لرستان، علی کاملی مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد و تنی چند از معاونین و دست اندرکاران این استان و مدیر حج و زیارت استان لرستان بود.
استاندار لرستان در این دیدار صمیمانه موضوعاتی همانند خدمت رسانی مطلوب به یک هزار و 335 زائر استان را مورد تاکید قرار داد و به آمادگی استفاده از ایستگاه پروازی فرودگاه شهدای خرم آباد در بحث نقل و انتقال حجاج بیت الله الحرام اشاره کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت هم ضمن خیر مقدم به مهمانان بر خدمت رسانی مناسب و در خور شان ضیوف الرحمان و اعتاب مقدسه تاکید کرد و آن را توفیقی الهی دانست.
وی توضیحاتی مبسوط درخصوص موضوع ایستگاههای پروازی بیان کرد و گفت: رفاه حال زائران عزیز اولویت ما محسوب می شود و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ درزمینه پروازهای زیارتی از فرودگاه شهدای خرم آباد رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد که امیدواریم پروازهای عمره و عتبات نیز ازاین ایستگاه پروازی مهیا شود.
استاندارلرستان نیز عملکرد رئیس سازمان حج و زیارت،دست اندرکاران حج و زیارت استان و آقای مصطفایی مدیر حج و زیارت استان را را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

استان لرستان با مساحت 29 هزار و 308 کیلومتر مربع بیش از یک میلیون و هفتصد و شصت هزار نفر جمعیت دارد که در حج تمتع امسال 9 کاروان ازاین استان با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 335 نفر به سرزمین وحی مشرف می شوند.

برچسب ها : سید عباس حسینی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.