پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/

حضور رییس سازمان حج وزیارت در میقات شجره و بررسی چگونگی انتقال زایران به مکه مکرمه

حضور رییس سازمان حج وزیارت در میقات شجره و بررسی چگونگی انتقال زایران به مکه مکرمه
رییس سازمان حج وزیارت با حضور در میقات شجره ، فرایند انتقال زایران مدینه قبل به مکه مکرمه را مورد بررسی قرار داد و خدمات صورت گرفته را مطلوب توصیف کرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع ، غروب جمعه ۱۲ خرداد ماه با حضور در میقات شجره ، چگونگی انتقال زایران به مکه را مورد بررسی قرار دادند.
رییس سازمان حج وزیارت در این بازدید از نزدیک با تنی چند از زایران گفتگو کرد و آنها نیز از خدمات اجرایی سازمان حج وزیارت قدردانی کرده و برای دست اندرکاران دعای خیر و آرزوی موفقیت نمودند.
کیفیت بالای اتوبوس ها و نظم انتقال زایران به سمت مکه مکرمه یکی از مواردی بود که بررسی شده و مورد تاکید رییس سازمان حج وزیارت و مسئولان ذیربط قرار گرفت.
رییس سازمان حج وزیارت همچنین در این بازدید با مدیر مکتب ایران در «شرکت ادلا مدینه منوره» و همچنین مسئول میقات شجره که در محل حضور داشتند در خصوص خدمات به زایران ایرانی گفتگو کرد.
زایران مدینه قبل بعداز ۵شب حضور در شهر پیامبر ، درمیقات شجره احرام می بندند و با اتوبوس های تدارک دیده ، شده رهسپار مکه مکرمه می شوند ؛ همچنین سازمان حج وزیارت محلی را بین راه مدینه و مکه در نظر گرفته تا طبخ و توزیع غذای بین راهی این عزیزان به صورت مطلوب صورت گیرد .
رییس سازمان حج وزیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج همچنین از مرکز طبخ و توزیع غذای بین راهی نیز بازدید به عمل آوردند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.