پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از خدمات رسانی به زایران مدینه قبل در مسجد شجره/ تبیین اقدامات اجرایی از سوی دست اندرکاران حج و زیارت

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از خدمات رسانی به زایران مدینه قبل در مسجد شجره/ تبیین اقدامات اجرایی از سوی دست اندرکاران حج و زیارت
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج و زیارت از نحوه خدمات رسانی به زایران ایرانی مدینه قبل در مسجد شجره بازدید کردند؛همچنین نظارت بر روند طبخ و تهیه غذای بین راهی در منطقه ابیار الماشی (30 کیلومتر بعد از مدینه منوره ) صورت گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای سید عباس حسینی و همچنین تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع 1402 با حضور در مسجد شجره ، از نحوه خدمات رسانی به زایران ایرانی مدینه قبل بازدید کردند.
دست اندرکاران حج تمتع 1402 همچنین ضمن آرزوی سلامت برای زایرانی که لبیک گویان عازم مکه مکرمه بودند ، بر روند چگونگی خدمت رسانی و نحوه انتقال زایران نظارت کردند.
سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت ضمن استماع سخنان زایران به برخی دغدغه های آنها پاسخ گفتند.
کیفیت برخی هتل های مدینه منوره و مدت زمان حضور در شهر پیامبر(ص) از مهمترین دغدغه های زایران حاضر در شجره بود که مسئولان ذیربط به تبیین شرایط موجود پرداختند.
زایران نیز توجیه شدند که بعد از تخریب هتل های مدینه در سالهای گذشته، هتل های جدیدی ساخته نشده و اجاره هتل های کنونی هم از ظرفیت موجود صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت در پایان بر رضایت حداکثری زایران در تمامی خدمات اجرایی تاکید کردند.
زایران نیز در این بازدید از خدمات صورت گرفته خادمان تقدیر کرده و به آنها خداقوت گفتند.
دست اندرکاران حج و زیارت بعد از حضور در مسجد شجره از فرایند طبخ و توزیع غذای بین راهی رستوران محمدیه در منطقه ابیار الماشی (30 کیلومتر بعد از مدینه منوره ) بازدید کردند.
گفتنی است که زایران مدینه قبل پس از 5 شب حضور در شهر پیامبر(ص)، بعد از احرام بستن در میقات شجره ، با وسایط نقلیه تدارک دیده شده به مکه مکرمه رهسپار می شوند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.