پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید سرزده دست اندرکاران حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایران در مدینه منوره/لبخند رضایت زایرانی که فاصله ای اندک تا جنت بقیع دارند

بازدید سرزده دست اندرکاران حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایران در مدینه منوره/لبخند رضایت زایرانی که فاصله ای اندک تا جنت بقیع دارند
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع 1402 در بازدید دیگری از هتل های محل اسکان زایران ایرانی در مدینه منوره، با لبخند رضایت زایران در خصوص خدمات مواجه شدند و به پرسش ها و دغدغه های برخی دیگر از زیاران پاسخ گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ «هتل حیات ذحبی» مدینه النبی روز سه شنبه 16 خرداد ماه میزبان حضور سرزده حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، آقای سید عباس حسینی و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع بود که در میان 986 زایر گلستانی، گیلانی، تهرانی، قزوینی، شیرازی، تبریزی و خراسان شمالی حاضر شدند تا از نزدیک آنها را در شهر پیامبر(ص) ملاقات کنند.
زایران اسکان یافته در این هتل به محض مشاهده سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت با آغوشی باز از حضور مسئولان ذیربط ، به آنها خسته نباشید گفتند.
فضای اسکان در هتل مدینه منوره، تغذیه و خدمات درمانی از جمله دغدغه ها و سوالات زایران بود که مسئولان حج و زیارت به آنها پاسخ گفتند وبه تبیین شرایط موجود پرداختند.
آقای محسن فاضلی زایر اهل گلستان که همراه با همسرش برای نخستین بار است که به سفر تمتع آمده است به خبرنگار ما می گوید: تاکنون دو بار به عمره مشرف شده ام و در مقایسه با آن ایام که در سالهای دور بود ، شاهد بهبود روند خدمت رسانی هستم.
وی می گوید: نزدیکی هتل به حرم، توجه به ذائقه مردم کشورمان در طبخ غذا و از همه مهمتر اخلاق مطلوب مدیران مجموعه و کاروان رضایت بنده و سایر زایران را بدنبال دارد.
آقای حسین گنجی مقدم معلم بازنشسته ای که همراه همسرش به سرزمین وحی مشرف شده نیز می گوید: از تمامی خدمات اجرایی و فرهنگی دست اندرکاران راضی هستیم ؛ به نسبت خدمات مطلوبی با توجه به جمعیت و ظرفیت های موجود انجام می گیرد که به همین دلیل به همه مسئولان خداقوت می گوییم.
برخی دیگر از زایران نیز در این پرسش و پاسخ ضمن ابراز رضایت از خدمات اجرایی و عمومی به ویژه نزدیکی هتل به مسجدالحرام و بقیع ، برخی دغدغه ها در خصوص تغذیه را مطرح کردند که تبیین شرایط موجود در این رابطه نیز صورت گرفت.
در پایان این بازدید سرزده زایران «هتل حیات ذحبی» که فاصله اندکی تا مسجد النبی و جنت بقیع دارند برای متولیان امر ارزوی موفقیت در حج تمتع 1402 کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.