پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و دست اندرکاران ستاد مدینه از هتلی دیگر در شهر پیامبر(ص)

بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و دست اندرکاران ستاد مدینه از هتلی دیگر در شهر پیامبر(ص)
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به صورت سرزده از هتل محل اقامت شماری از زائران کشورمان در مدینه منوره بازدید و ضمن استماع دغدغه ها و خواست های زایران، پیشنهاداتی را به دست اندرکاران امر اعلام کرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به همراه تنی چند از مسئولان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در ادامه دیدارهای قبلی، ظهر امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه نیز بطور سرزده از هتل «سبال پلاس» واقع در نزديکي مرقد نبي مکرم اسلام حضرت محمد (ص) محل اقامت تعداد 575 تن از زائران کشورمان که مشتمل بر 4 کاروان از استان های گیلان و خراسان جنوبی می شود، بازدید کرد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه تنی از دست اندرکاران و مدیران مجموعه حج و زیارت در حالی وارد هتل شد که زائران در طبقه اول رستوران هتل مشغول صرف غذا بودند. زائران در محیطی سرشار از محبت به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که بی تکلف در جمع آنان حاضر شده بود با گشاده رویی به استقبال وی رفتند.
در ابتدای این دیدار زائران پس از خوشامدگویی و احوالپرسی به برخی نارسایی ها و کمبودها در رابطه با دارو و عدم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تغذیه اشاره کردند. در اثنای طرح مسائل و درخواست ها از سوی زائران، مادر و خواهر شهیدان والامقام محمد ابراهیم و محمد علی عزیزی از شهرستان تربت جام برای ادای احترام به نماینده ولی فقیه در این جمع صمیمانه حضور یافتند که برخورد پر مهر و با عطوفت سرپرست حجاج ایرانی با آنان باعث شد تا این محفل حال و هوای معنوی دیگری پیدا کند تا آنجا که جاری شدن اشک شوق از دیدگان این دو اسوه صبر و مقاومت اجازه ادامه صحبت به آنان را نداد.
در ادامه این دیدار سید عبدالفتاح نواب خواستار ارائه توضیحات لازم در رابطه با کاستی های عنوان شده از سوی زائران شد.
آقای جواد دانشیار رئیس ستاد حج مدینه و حسن خوران مدیر مجموعه سبال پلاس ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه با ارائه توضیحات لازم علت معدود کاستی های عنوان شده از زائران را تشریح کردند.
درپایان این دیدار صمیمانه سرپرست حجاج ایرانی خاطر نشان کرد همه دست اندرکاران در حوزه حج و زیارت، مدیران کاروان ها و مسئولان هتل وظیفه دارند رفاه و آسایش زائران ضیوف الرحمان را در سرزمین وحی فراهم نمایند تا زائران عزیز بدون دغدغه و در صحت کامل مناسک حج خود را بجا آورند.
در پایان این دیدار پر مهر و معنوی زائران حرم نبوی در کنار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و سایر همراهان وی عکس یادگاری گرفتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.