پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

سخنان رییس سازمان حج و زیارت در جمع زایران پرواز 1520

سخنان رییس سازمان حج و زیارت در جمع زایران پرواز 1520
رییس سازمان حج و زیارت در جمع زایران پرواز 1520 مشهد-جده که به دلیل نقص فنی در فرودگاه مدینه فرود آمد، حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ این پرواز که صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود و می بایست ساعت 8:40 دقیقه در فرودگاه این شهر بر روی زمین بنشیند، به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره گردید.
در جریان این فرود اضطراری که با همکاری و هماهنگی دست اندرکاران هواپیمایی کشور میزبان صورت گرفت، زایران ایرانی به سلامت از هواپیما پیاده شدند.
دو کاروان از استان خراسان رضوی بالغ بر 213 نفر زایر در این پرواز حضور داشتند، که به محض ترخیص ساک و چمدان ها، این عزیزان با هماهنگی ستاد مدینه منوره به هتل حیات ذهبی منتقل شدند که در بدو ورود مورد پذیرایی و استقبال قرار گرفتند.
آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از اعضای ستاد ظهر به محض ورود زایران، به دیدار آنها رفته و ضمن احوالپرسی به تبیین شرایط ایجاد شده پرداختند.
رییس سازمان حج و زیارت در جمع زایران این کاروان زیارتی ضمن خسته نباشید به این عزیزان گفت: خدای را سپاسگزاریم که بابت شرایط پیش آمده، همه شما زایران حرم امن الهی در صحت و سلامت هستید و بی شک این مهم مرهون لطف و عنایت الهی و ائمه معصومین است.
وی افزود: شما عزیزان از کنار امام رئوف و مهربانی ها آمده اید و قطعا دعای ایشان شامل حال شما ضیوف الرحمان شده است؛ اینک نیز توفیق زیارت حرم نبوی و ائمه بقیع را یافته اید و ما خادمان شما در سازمان حج و زیارت به انجام وظیفه می پردازیم تا در کمال آسایش، کرامت و عزت به این سفر معنوی مشرف شوید.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ابتدا قرار بود به مکه مکرمه مشرف شوید اما نقص فنی و فرود اضطراری هواپیما موجب شد تا در شهر پیامبر (ص) حضور یابید گفت: شما این توفیق را یافته اید که ابتدا و انتهای سفر را با سلام و وداع با رسول الله داشته باشید و این مهم کمتر نصیب کسی می شود.
حسینی در خصوص روند برنامه ریزی شده برای زایران پرواز 1520 گفت: بعد از پذیرایی و استراحتی کوتاه، به زیارت حرم مطهر نبوی و ائمه بقیع مشرف می شوید و عصر نیز با وسیله نقلیه مناسب به مسجد شجره رهسپارخواهید شد تا بعد از احرام بستن ، لبیک گویان عازم حرم امن الهی شوید .
رییس سازمان حج و زیارت گفت: شما عزیزان بعد از چند روز حضور در مکه مکرمه و انجام اعمال و مناسک ، بر اساس برنامه ریزی درنظر گرفته شده به مدینه الرسول منتقل می شوید و دوباره توفیق این زیارت عظیم و معنوی را خواهید داشت و در بازه زمانی حضور در این شهر ، زیارت دوره ، زیارت ائمه بقیه و حضرت رسول و تشرف به روضه شریفه را خواهید داشت.
وی در پایان گفت:امیدواریم در این مسیر دعاگوی همه خادمان خود در سازمان حج و زیارت باشید.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.