پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدیدی دیگر از روند خدمت رسانی به زایران در مدینه النبی(ص)/تشکر زایران از دست اندرکاران حج تمتع 1402

بازدیدی دیگر از روند خدمت رسانی به زایران در مدینه النبی(ص)/تشکر زایران از دست اندرکاران حج تمتع 1402
سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت بازهم به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی در یکی از هتل های محل اقامت زایران ایرانی حضور یافتند و از نزدیک روند خدمت رسانی به این عزیزان را بررسی کرده و سخنان آنها را با گوش جان شنیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آفتاب روز یکشنبه 21 خرداد ماه به میانه رسیده و به وقت ظهر بود که دست اندرکاران حج و زیارت بازهم عازم یکی دیگر از هتل های محل اسکان زایران ایرانی شدند تا از نزدیک با زایرانی که نماز ظهر را در مسجد النبی اقامه کرده بودند و مشغول صرف ناهار بودند، دیدار نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، اینبار پای در هتل حیات الماسه گذاشتند و از نزدیک با زایران مستقر در این هتل گفتگو کردند.
زایرانی که با دیدن دست اندرکاران حج هم خرسند شدند از این حضور نزدیک و هم آنکه در کنار تشکر و قدردانی بابت خدمات، برخی دغدغه های مربوطه را مطرح کردند.
دست اندرکاران حج و زیارت نیز با گوش جان و ساعتی را به استماع سخنان این زایران که از استانهای مختلف در این هتل حضور داشتند، پرداختند و شرایط موجود و مسایل را برای زایران تبیین کردند.
260 نفر از زایران خوزستان، آذربایجان شرقی، خرم آباد و تهران در این هتل نوساز با ظرفیت 400 نفر ساکن هستند و تعدادی از این عزیزان به محض روبرو شدن با مسئولان حج و زیارت در خصوص موضوعاتی همانند تفاوت گروههای قیمتی، کیفیت هتل ها، افزایش تعداد روز حضور در مدینه، تغذیه و .... سوالات و دغدغه هایی را مطرح کردند که سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت توضیحات کاملی را برای آنها بیان کردند.
اما برخی زایران نیز از تمامی خدمات و به ویژه رفتار مدیران مجموعه و کاروان قدردانی کردند.
آقای محمود جاودانه که سه روزی است از کاروان خرم آباد به مدینه مشرف شده است می گوید: از تمامی خدمات به ویژه نزدیک بودن هتل محل اسکان، تغذیه و تدارکات، برخورد مدیران مجموعه و تمامی اقدامات اجرایی راضی هستیم و امیدواریم خداوند به همه زحمتکشان و خادمان خیر دنیا و آخرت را اعطا کند.
آقای شیرمحمد بیرانوند که کارمند بازنشسته است و با همسرش به این سفر آمده نیز می گوید: تمامی خدمات اعم از تغذیه، بهداشت محیط، برخورد دست اندرکاران و .... مطلوب است و قدردان تلاش های صورت گرفته هستیم.
در پایان دست اندرکاران حج و زیارت که لبخند رضایت اکثریت زایران را مشاهده نمودند از آنها درخواست کردند تا برای خادمان خود در حج و زیارت دعای خیر کنند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.