پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

دیدار صمیمانه دست اندرکاران حج با کاروان جانبازان در مدینه النبی/جانبازان سرافراز، افتخار ایران اسلامی محسوب می شوند

دیدار صمیمانه دست اندرکاران حج با کاروان جانبازان در مدینه النبی/جانبازان سرافراز، افتخار ایران اسلامی محسوب می شوند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت در دیدار صمیمانه با کاروان جانبازان در مدینه منوره، آنها را افتخار ایران اسلامی دانستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران حج تمتع امروز دوشنبه(22 خرداد) با اعضای کاروان جانبازان اعزامی به حج تمتع 1402 در هتل محل اقامتشان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار، چند تن ازجانبازان و خانواده‌های آنان نکاتی را درباره هزینه های پرداختی برای این سفر و همچنین خدمات پیش رو برای انجام زیارات، اعمال و مناسک مطرح کردند که مسئولان حج و زیارت به تبیین شرایط پرداختند.
آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز ضمن خیر مقدم به جانبازان سرافراز کشورمان گفت: ملت ما مرهون فداکاری ها و از خودگذشتگی های شما عزیزان است و امیدواریم در این سفر معنوی دعاگوی خادمان خود در حج و زیارت باشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نیز در ادامه پس از آن که با صبر و حوصله سخنان جانبازان را شنید در فضایی صمیمی نکاتی را در خصوص پرسش ها و دغدغه های این عزیزان بیان کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه با بیان اینکه جانبازان ما در میدان های مختلف علمی، مدیریتی، سیاسی ، اجتماعی و ورزشی حضور فعال دارند و در هر میدانی که وارد ‌شده اند افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان ‌آورده اند، گفت: زحمات و تلاش های شما جانبازان و خانواده های شما فراموش ناشدنی است و همه ما این از خودگذشتگی را ارج می نهیم.
آقای محمد حسن فاضلی مدیرکاروان جانبازان نیز در این مراسم معنوی و روحانی با اشاره به حضور جانبازان در سفر به سرزمین وحی گفت: در این کاروان 77 نفره 28 نفر جانباز حضور دارند که هر کدام از این عزیزان 60 تا 70 درصد جانبازی دارند؛ این جانبازان از غیور مردان سالهای دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.