پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید رییس سازمان حج و زیارت و مدیر عملیات حج تمتع از خدمات درمانی – بهداشتی به زایران

بازدید رییس سازمان حج و زیارت و مدیر عملیات حج تمتع از خدمات درمانی – بهداشتی به زایران
رییس سازمان حج و زیارت، مدیرعملیات حج تمتع و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع 1402 با حضور در مرکز پزشکی مکه مکرمه از نزدیک در جریان روند خدمات درمانی – بهداشتی که مرکز پزشکی حج و زیارت به زایران ارایه می دهند ، قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، آقای غلامرضا رضایی مدیرعملیات حج تمتع و رییس ستاد مکه مکرمه، مسئول بازرسی و ارزشیابی ستاد مکه مکرمه، دبیر ستاد مدیریت بحران و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، امروز چهارشنبه 24 خرداد ماه با حضور در مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه از نزدیک روند خدمات درمانی – بهداشتی به زایران کشورمان را مورد بررسی قراردادند.
در این بازدید که دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت و تنی چند از مسئولان مرکز پزشکی نیز حضور داشتند ، توضیحات لازم در خصوص خدمات ویزیت بیماران، خدمات سرپایی، تخصصی، بستری و اقدامات درمانی – بهداشتی برای زایران مطرح شد.
بازدید از بخش اورژانس، ویزیت بیماران، بستری ، داروخانه و تجهیزات پزشکی و عیادت بیمارانی که بستری شده اند از سوی دست اندرکاران حج و زیارت صوزرت گرفت که دقایقی را به استماع سخنان زایران بستری و همراهانشان پرداختند.
زایران نیز به صورت نسبی از خدمات صورت گرفته ابراز رضایت کردند و رییس سازمان حج و زیارت نیز برای این عزیزان آرزوی صحت و سلامت کرد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.