پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

حمل و نقل درون شهری و تاکید دست اندرکاران حج و زیارت برای خدمت رسانی مناسب/ بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد مکه مکرمه از ایستگاههای «باب علی» ، «جمرات»، «کدی »، «اجیاد» و «غزه»

حمل و نقل درون شهری و تاکید دست اندرکاران حج و زیارت برای خدمت رسانی مناسب/ بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد مکه مکرمه از ایستگاههای «باب علی» ، «جمرات»، «کدی »، «اجیاد» و «غزه»
رئیس سازمان حج وزیارت، مدیر عملیات حج تمتع ورئیس ستاد مکه، دبیر ستاد مدیریت بحران و مسئول بازرسی و ارزشیابی ستاد مکه، از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه بازدید به عمل آورده و بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، آقای غلامرضا رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه و مدیر عملیات حج تمتع و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع، روند خدمت رسانی به زائران در حمل و نقل درون شهری را مورد بررسی قرار دادند.
دست اندرکاران حج و زیارت با حضور میدانی در ایستگاههای باب علی ،جمرات، کدی، اجیاد و غزه در مکه مکرمه، در جریان جزییات خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند.
در این بازدید رئیس سازمان حج و زیارت ضمن خدا قوت به نیروهای حمل و نقل درون شهری، گفتگو با زائران و حضور میدانی در مسیر خطوط گفت: حمل و نقل درون شهری یک ضرورت در ارائه خدمت با کیفیت و ایجاد سهولت دسترسی زائران از محل اسکان به حرم و اتصال شبکه هتل های حجاج ایرانی به همدیگر می باشد و از نقاط قوت عملیات اجرایی محسوب می شود .
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: در موسم حج امسال همانند سال گذشته نیز با برنامه ریزی صورت گرفته ، شاهد رضایتمندی عزیزان از دریافت خدمت حمل و نقل درون شهری خواهیم بود.
وی بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زائران ایرانی تاکید کرد و گفت: سعی شده مسیر نقل درون شهری زائران از هتل به حرم و بالعکس به خوبی مورد توجه قرار بگیرد تا زائران در هر ساعت شبانه روز(به غیر از زمان های که تقارن با ساعت برگزاری نماز دارد) به تردد بپردازند.
وی تصریح کرد: برای حمل و نقل درون شهری از اتوبوس های مناسب و با کیفیت بهره گرفته ایم و این خدمت رسانی تا آخرین روز حضور زائران ایرانی در مکه مکرمه ادامه دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.