پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید سرزده رییس سازمان حج و زیارت و مدیر عملیات حج تمتع از آشپزخانه ابوجدایل در مکه/بررسی روند طبخ و تهیه غذای زایران ایرانی

بازدید سرزده رییس سازمان حج و زیارت و مدیر عملیات حج تمتع از آشپزخانه ابوجدایل در مکه/بررسی روند طبخ و تهیه غذای زایران ایرانی
رییس سازمان حج و زیارت، مدیر عملیات حج تمتع و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، به صورت سرزده از روند فرایند طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی در آشپزخانه ابوجدایل مکه مکرمه بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، آقای غلامرضا رضایی مدیر عملیات و رییس ستاد مکه مکرمه و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، روز شنبه به صورت سرزده در آشپزخانه ابوجدایل مکه مکرمه حضور یافتند و از نزدیک روند طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی را بررسی کردند.
مسئولان حج و زیارت ضمن بازدید از بخش های مختلف این آشپزخانه ، با مدیر ایرانی این آشپزخانه گفتگو کرده و روند تهیه ، پخت غذا و ارسال آن را مورد بررسی قرار دادند و توصیه هایی را به جهت ارتقا خدمت رسانی به زایران مطرح کردند.
رییس سازمان حج وزیارت در این بازدید به خادمان زایران در آشپزخانه که به صورت شبانه روزی برای طبخ و توزیع وعده های غذایی در تلاش هستند، خسته نباشید و خداقوت گفت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.