پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج از هتل محل اقامت 3500 زایر ایرانی در مکه

بازدید سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج از هتل محل اقامت 3500 زایر ایرانی در مکه
سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال، به صوت سرزده از هتل ویولت محل اقامت 3500 زایر ایرانی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، آقای سید عباس حسینی و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال از نزدیک روند خدمت رسانی به زایران ایرانی را در هتل ویولت مکه مکرمه که یکی از بزرگترین هتل های محل اقامت زایران ایرانی محسوب می شود را بررسی کردند.
هتل ویولت یکی از هتل های بزرگ و در درجه کیفی مناسب برای زایران محسوب می شود که 3500 زایر ایرانی در آن اسکان یافته اند.
22 کاروان زایران ایرانی از استانهای تهران، البرز،اصفهان،تبریز،قم، خراسان رضوی،خراسان جنوبی،قزوین،زنجان، مازندران، فارس، مرکزی و قزوین در این هتل اسکان دارند.
دست اندرکاران حج و زیارت در بازدید از این هتل از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند . زایران نیز با خسته نباشید و خداقوت به مسئولان ذیربط از خدمات صورت گرفته در این ایام قدردانی کردند.
تنی چند از زایران نیز درخواست ها و سوالاتی در خصوص خدمات رسانی را مطرح کردند که دست اندرکاران حج و زیارت با حوصله پاسخ آنها را ارایه کردند.
همچنین سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از نزدیک روند خدمات درمانی ارایه شده به زایران ایرانی در این هتل را بررسی کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.