پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

جلسه ستاد مکه مکرمه برگزار شد؛ تاکید بر مستند سازی اقدامات از سوی تمامی واحدها/استمرار خدمت رسانی با کیفیت تا آخرین لحظه حضور زایران

جلسه ستاد مکه مکرمه برگزار شد؛ تاکید بر مستند سازی اقدامات از سوی تمامی واحدها/استمرار خدمت رسانی با کیفیت تا آخرین لحظه حضور زایران
رییس ستاد مکه مکرمه در جلسه ستاد،بر مستند سازی اقدامات از سوی تمامی واحدها در مدت زمان باقی مانده تا ایام حج تمتع 1402 تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی با کیفیت تا آخرین لحظه حضور زایران عزیز کشورمان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛جلسه ستاد مکه مکرمه با حضور رییس ستاد مکه مکرمه ، اعضای ستاد و مسئولان مناطق چهارگانه در محل ستاد برگزار گردید.
آقای غلامرضا رضایی در ابتدای این جلسه ضمن خسته نباشید و خداقوت به همه مدیران ستاد گفت: تلاش های تمامی نیروهای ستاد برای خدمت رسانی مطلوب به زایران قابل از نگاه خداوند عزوجل پوشیده نمی ماند و قدردان این زحمات هستیم؛ خدمت رسانی با کیفیت به زایران عزیز کشورمان می بایست تا آخرین لحظه حضور آنها مورد توجه قرار داشته باشد.
وی خطاب به مدیران واحدهای مختلف تاکید کرد: مستند سازی اقدامات صورت گرفته در حج تمتع امسال باید هرچه سریعتر نهایی شود چراکه این مستند سازی پیش نیاز برنامه ریزی های آینده می باشد.
رییس ستاد مکه مکرمه تصریح کرد: مستند سازی موجب می شود تا احصا نقاط قوت و ضعف به خوبی صورت پذیرد و این اقدام موجب بهبود کیفیت در برنامه ریزی ها خدمت رسانی برای حج تمتع آینده می شود.
رضایی با اشاره به آخرین آمار حضور زایران از عربستان گفت: در حال حاضر در مکه مکرمه حدود 50 هزار نفر زایر و عوامل باقی مانده اند که تعدادی از زایران نیز مدینه بعد بوده اند و در شهر پیامبر (ص) حضور دارند.
وی افزود: حدود 26 هزار و 500 زایر با 113 پرواز به ایران اسلامی منتقل شده اند و کار بازگشت سایر زایران کشورمان نیز تا زمان تعیین شده ادامه دارد.
رضایی تصریح کرد: خدمت رسانی به این عزیزان تا لحظه آخر ادامه دارد و تمامی خدمات اعم از نقل درون شهری، درمانی، تغذیه و تدارکات، اسکان و .... به نحو مطلوبی انجام می گیرد.
در ادامه این جلسه مسئولان مناطق چهارگانه، واحد راهنمایان، تغذیه و تدارکات، رایانه ، حمل و نقل درون شهری، حراست، مرکز پزشکی، ستاد مدیریت بحران و .... نیز به ارایه گزارش و بیان نقطه نظرات پرداختند.
در پایان تاکید شد که زایران کشورمان همچنان توصیه های مدیران کاروان و مجموعه را جدی بگیرند و حتما از تردد در وسط روز که گرمای هوا شدید می باشد خودداری کنند و زیارات خود را به زمان خنک شدن هوا در طول شبانه روز موکول نمایند.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.