پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

رضایت دو هم ولایتی که با هم به حج آمده اند

رضایت دو هم ولایتی که با هم به حج آمده اند
به قول خودشان هم ولایتی هستند ؛ دو حاجی دو هموطن از یک دیار و شهر و روستا که در یک هتل اسکان یافته اند و با هم حج انجام داده اند و حال در روزهای پایانی حج خرسند از حضور معنوی در کنار هم هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ در موسم عملیات حج تمتع صحنه هایی زیبایی از حضور و شکوه زایران را مشاهده می کنیم ؛ زایرانی که آمده اند با طواف در بیت الله الحرام و زیارت حرم نبوی ، بند دل را بیشتر و بیشتر به خداوند عزوجل و رسول الله گره بزنند .
فرقی ندارد چه سن و سالی داشته باشند یا از کدام استان باشند بلکه اینجا در حج همه گرداگرد یک واحد یعنی حضرت حق می گردند و حاجیان جسم و روح خود را برمدار ایمان،اخلاق و خوشرویی گره می زنند.
حجاج ایرانی هم همانند بسیاری حجاج دیگر خوش خلقی و خوشرویی را در طول سفر از خود بروز می دهند همانند دو پیرمرد شیرازی دوست داشتنی که برای زیارت خانه دوست با همسرانشان آمده اند.
هر دو از یک استان، یک شهر و یک روستا هستند؛ عصا به دست هر روز به حرم می روند و برمی گردند و به عبادات و زیارات می پردازند.
هر دو چشم انتظاری سالهای دورشان پایان یافته و به زیارت حج تمتع مشرف شده اند و اکنون از شوق سرازپا نمی شناسند.
می گویند: اهل صحرا رود هستیم و از زحمات همه خادمان به ویژه اخلاق این عزیزان تشکر می کنیم و خدا خیر دنیا و آخرت را به همه کسانی که با جان و دل زحمت می کشند ، بدهد.
یکی شان کشاورز و دیگری بازنشسته است و تا چند روز دیگر بار سفر را می بندند تا با سلامت به کشور بازگردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.