پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید و دیدار متفاوت مسئولان حج و زیارت از هتل زایران ایرانی در مکه/ابراز رضایت زایران اهل سنت از خدمات صورت گرفته

بازدید و دیدار متفاوت مسئولان حج و زیارت از هتل زایران ایرانی در مکه/ابراز رضایت زایران اهل سنت از خدمات صورت گرفته
مسئولان حج و زیارت در ادامه بازدیدهای سرزده از هتل زایران ایرانی در موسم حج تمتع ، اینبار با زایران اهل سنت دیدار و گفتگو کردند؛ زایرانی که قدردان زحمات خادمان بودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع امسال همانند سایر روزهای موسم حج تمتع به صورت سرزده از هتل دیگر محل اقامت زایران ایرانی بازدید کرده و از نزدیک با آنها گفتگو کردند.
دیدار و گفتگوی اینبار متفاوت با سایر ایام بود چراکه زایران مستقر در هتل العلیان الماسی مکه مکرمه به محض مواجه با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ، آقای سید عباس حسینی و سایر دست اندرکاران حج تمتع ، از حضور آنها و همچنین خدمات صورت گرفته از سوی خادمان حجاج قدردانی کردند.
زایران حاضر در این هتل که از برادران و خواهران اهل سنت کشورمان بودند در این دیدار و گفتگوی چهره به چهره خدمات هتلی، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و .... را مناسب توصیف کردند و با لبخند رضایت و دعای خیر ، به دست اندرکاران حج و زیارت کشور خسته نباشید و خداقوت گفتند.
مسئولان حج و زیارت نیز ضمن قبولی حج این عزیزان از بخش های مختلف این هتل و نحوه خدمات رسانی در مرکز درمانی و سایر بخش ها بازدید کردند .
هتل العلیان الماسی یکی از هتل هایی است که در منطقه 3 ستاد مکه مکرمه قرار دارد و امسال 16 کاران از استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه در آن اسکان یافتند .
درمانگاه مستقر در این هتل نیز به صورت 24 ساعته به زایران منطقه 3 مکه مکرمه خدمت می کند و این خدمت رسانی تا لحظه آخر حضور زایران ادامه دارد ؛ در این درمانگاه سه پزشک دو پرستار و تکنسین دارویی حضور دارند . تاکنون بیش از 10 هزار ویزیت برای زایران منطقه سوم صورت گرفته است.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.