پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایرانی در مکه/بوی ماه محرم در میان زایران ایرانی در آخرین روزهای موسم

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل دیگر زایران ایرانی در مکه/بوی ماه محرم در میان زایران ایرانی در آخرین روزهای موسم
مسئولان حج و زیارت کشورمان در آخرین روزهای موسم حج تمتع 1402 به صورت سرزده از روند خدمت رسانی به زایران ایرانی در هتل ارائک الیاسمین بازدید کردند؛ زایران خوزستانی مستقر در این هتل در آستانه ماه محرم نوای یا حسین(ع) و یا عباس(س) را زمزمه کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج و زیارت با حضور سرزده در هتل ارائک الیاسمین از روند خدمت رسانی به زایران حاضر در این هتل بازدید کردند.
در این هتل که 6 کاروان استانهای خوزستان، کرمان و گرگان با جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر در آن اسکان داشته اند ، خدمات شایسته ای به زایران صورت گرفته است و به اذعان اکثریت حجاج برخورد مناسب مدیر مجموعه و عوامل منحصر به فرد بوده است.
در این دیدار صمیمانه و چهره به چهره تعدادی از زایران برخی دغدغه های مربوط به اسکان را مطرح کردند که مسئولان حج و زیارت به تبیین شرایط پرداخته و تاکید کردند: ظرفیت اسکان در حج تمتع از سوی ستاد اسکان کشور میزبان صورت می گیرد و آنها تعداد تخت و متراژ مدنظر را تعیین می کنند.
بنابراین گزارش ظرفیت اسکان از سوی ستاد اسکان کشور میزبان برای این هتل یک هزار و 124 نفر بوده که دست اندرکاران حج و زیارت یک هزار نفر را در آن اسکان داده اند تا زایران در آسایش بیشتری باشند.
مسئولان حج و زیارت در این بازدید از روند خدمات درمانی در این هتل نیز بازدید کرده و در جریان روند امور قرار گرفتند؛ زایران نیز از خدمات درمانی صورت گرفته ابراز رضایت کردند.
دست اندرکاران حج و زیارت در زمان حضور در این هتل ساعتی را به پاسخگویی و تبیین شرایط پرداختند.
همچنین در این دیدار که در روزهای پایانی موسم حج تمتع و در آستانه ماه محرم همراه بود ، یکی از زایران و یکی از خدمه مجموعه به شعر خوانی در رثای سید و سالار شهیدان و برادر باوفایش حضرت عباس (س) پرداختند و فضای هتل را با بوی شهدای کربلا عطرآگین کردند.
زایران خوزستانی حاضر در این هتل از افرادی بودند که در طول ایام اربعین با راه اندازی موکب در مسیر زایران ، به خدمت رسانی از زوار اباعبدالله می پردازند و آن را افتخار عنوان می کنند.
آنها حضور در این سفر را لطف خداوند و حضرت امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت می دانند و شکرگزار این سفر و قدردان خدمت رسانی دست اندرکاران حج و زیارت هستند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.