پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

بازدید رییس سازمان از مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره/تاکید بر خدمت رسانی مطلوب تا آخرین لحظه حضور زایران در سرزمین وحی

بازدید رییس سازمان از مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره/تاکید بر خدمت رسانی مطلوب تا آخرین لحظه  حضور زایران در سرزمین وحی
رییس سازمان حج وزیارت در آخرین روزهای حضور زایران ایرانی در سرزمین وحی، از مرکز پزشکی حج وزیارت در مدینه منوره بازدید کرد و ضمن گفتگو با پزشکان، آخرین روند خدمات بهداشتی و درمانی به زایران را پیگیری نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت که برای پیگیری و نظارت بر روند امور اجرایی خدمت رسانی به حجاج کشورمان هم اکنون در مدینه النبی به سر می برد، در آخرین روزهای موسم حج تمتع ۱۴۰۲با حضور در مرکز پزشکی حج وزیارت از نزدیک در جریان وضعیت بهداشتی و درمانی قرار گرفت .
رییس سازمان حج وزیارت و تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع در این بازدید با دست اندرکاران و پزشکان حاضر گفتگو کرده و بر خدمت رسانی مطلوب به زایران ایرانی تا آخرین لحظه تاکید نمودند.
حسینی در این بازدید از بخش های مختلف و تخصصی این مرکز پزشکی بازدید نمود و مسئولان مرکز پزشکی نیز ضمن ارایه گزارشی از روند خدمات درمانی و بهداشتی ، وضعیت سلامت زایران عزیز در مدینه منوره را مطلوب دانستند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.