پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

وقتی پدر و پسر دوشادوش هم حاجی می شوند/دعای خیر بابا حاجی برای پسرش

وقتی پدر و پسر دوشادوش هم حاجی می شوند/دعای خیر بابا حاجی برای پسرش
در میان حجاج ایرانی صحنه های زیبایی را از ایثار ، خدمت، عشق و معنویت می توان یافت ؛ یکی از آن صحنه ها حضور پسر جوان در کنار پدر کهنسالش است که در همه دقایق اعم از اعمال و مناسک تا حضور در هتل ، کنار و دوشادوش پدرش ایستاده و همراهی اش می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛این روزها در میان چهره های 87 هزار و 550 حاجی ایرانی سرزمین وحی شوری از حیث معنویت و ایمان به چشم می آید و چه زیباست که این شور، شعف و معنویت برای حاجیان تا نهایت باقی بماند.
یکی از اعمال و رفتارهایی که می تواند موجبات باقی ماندن شور معنوی شود و رضایت خدای عزووجل را در پی دارد خدمت به پدر و مادر است.
بعضی از حجاج امسال نیز با پدر یا مادر پیر و کهنسال خود همراه شده اند و دست در دست آنها و دوشادوش یکدیگر اعمال را انجام می دهند.
آقای شفیعی 39 ساله کشاورز کازرونی ست که همراه با پدر 80 ساله اش به این سفر معنوی حج آمده است و تنها خواسته اش از خداوند این بود که اعمال و مناسک پدرش به خوبی انجام گیرد و سایه پدر و مادرش بالای سرش باشد.
پدر هم عصا به دست اما لبخند برلب دعا می کند که حج فرزندش مقبول درگاه احدیت باشد و عاقبتش بخیر شود . دعایی که بهتر از آن شاید یافت نشود.
و این پدر و پسر دست در دست هم و دوشادوش یکدیگر اعمال خود را انجام می دهند و تا چندی دیگر به میهن اسلامی بازمی گردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.